Koffie in Kenia - Reisverslagen van Wilco Hoogeveen - WaarBenJij.nu Koffie in Kenia - Reisverslagen van Wilco Hoogeveen - WaarBenJij.nu

Koffie in Kenia

Voor het JMP project van mijn opleiding ga ik een maand naar Kenia om Keniaanse koffieboeren te helpen met de negatieve effecten van klimaatverandering. Die omschrijving is even kort door de bocht, een meer volledige uitleg vindt u op BlendJMP.blogspot.com (ons wat meer... professionele blog).

Recente Reisverslagen:

21 December 2014

En die blies het verhaaltje uit

16 December 2014

Geld stinkt

13 December 2014

De gemiddelde Keniaan

09 December 2014

Mzungu, mzungu, mzungu

05 December 2014

Heerlijk avondje is gekomen...
Wilco

Ik wil graag meer van onze aardbol zien voor dat niet meer gaat. Niks nieuws wat dat betreft, dat willen de meeste mensen. Maar dit blog is een mooie uitlaatklep voor mijn ervaringen in mijn lange lijst verre reizen (naja, in de toekomst dus heh. Alle begin is moeilijk) en een mooie manier om de mensen thuis op de hoogte te houden. Mam, ik leef nog! Enjoy!

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6162

Voorgaande reizen:

07 Februari 2023 - 24 Februari 2023

Eilandhoppen op de Filipijnen

14 Augustus 2022 - 26 Augustus 2022

In of op Cuba?

28 November 2014 - 24 December 2014

Koffie in Kenia

Landen bezocht: